Meci dramatic la Rosiori, Vointa Saele s-a calificat in semifinalele Cupei Teleormanul

07.08.2010 16:14

Castigatoarea editiei trecute a Cupei Teleormanul, Vointa Saele, s-a calificat in semifinalele competitiei dupa un meci dramatic cu Rapid Buzescu, castigat dupa executatea loviturilor de departajare.
Dupa 90 de minute, scorul a fost egal, 1-1. Vointa a marcat prima prin Sindie in minutul 42, iar Buzescu a reusit sa egaleze in 10 oameni, prin Badita, in minutul 79 din penalty.
La loviturile de departajare, jucatorii din Saele si-au controlat mai bine emotiile si au marcat de cinci ori din sase penalty-uri, fata de patru lovituri reusite ale Rapidului.

* Meciul s-a disputat la Rosiorii de Vede.

Am fost fraieri ca am pierdut aceasta calificare. Eu zic ca am jucat mai bine decat Saele. Am egalat in 10 oameni, iar la penalty puteam castiga pentru ca ei ratasera primii. Dar asta e, suntem singurii vinovati pentru ce s-a intamplat azi si acum ramanem cu regretul ca puteam fi la turneul final" , Coco Badita, autorul golului egalizator al Rapidului

** Acceseaza acest link pentru a viziona golul reusit de rosioreanul Coco Badita in meciul cu Saele:
https://www.youtube.com/watch?v=rB1MwsaSlfc

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.