Interviu cu Constantin Berechet: Sporting Roşiori, în criză!

01.10.2010 13:35

Sporting Rosiori e in criza! Confirmarea acestei stari vine din ultimele trei partide disputate de rosioreni in Liga IV: 1 punct acumulat, 2 goluri marcate, 4 incasate, locul 8 in clasament si un joc care lasa de dorit.
Pentru a afla cauzele care au adus la aceasta situatie si solutia iesirii din criza, am stat de vorba cu antrenorul Sportingului, Constantin Berechet. Tehnicianul rosiorean da vina pe lipsa unor jucatori de la antrenamente, pe pregatirea fizica precara a echipei, dar in acelasi timp are incredere ca va pune la punct aceste aspecte, iar echipa isi va reveni cat mai curand posibil.

Din ultimele trei meciuri Sporting nu a luat decat un punct, jocul echipei e modest, iar jucatorii par debusolati. Aveti o explicatie pentru ceea ce se intampla in prezent la Sporting?
Cauzele sunt multiple: 1. Antrenamentele le facem fara 6-7 jucatori pentru ca nu pot sa vina din cauza ca muncesc in Bucuresti; 2. Noi abia saptamana trecuta am reusit sa achizitionam cateva mingi pentru a ne desfasura in conditii normale antrenamentele. Pana acum la antrenemante am avut o singura minge; 3. Pregatirea fizica a jucatorilor e precara. Noi rezistam fizic doar 50-60 de minute, apoi ne chinuim pana la final.

Aveti solutii pentru iesirea din aceasta criza?
Prima masura pe care o voi lua este sa acord credit tinerilor jucatori si celor care vin la antrenamente.

Am observat ca schimbati foarte des formulele de echipa…
Ai observat foarte bine. Incerc fel si fel de formule de joc pentru a o gasi pe cea castigatoare. Din pacate nu am reusit pana acum. Pentru noi aceste prime etape sunt ca niste meciuri de verificare. Nu am avut timp sa fac o formula de echipa.

Nu e cam tarziu sa faceti astfel de experimente, acum in plin campionat?
E tarziu, dar lumea trebuie sa inteleaga ca noi nu am avut o pregatire de vara, nu am avut decat doua amicale, ne-am strans cu o saptamana inainte de inceperea sezonului, la echipa au fost adusi si 14 jucatori noi, iar la antrenamente nu vin toti jucatorii. Noi abia acum cream echipa, folosindu-ne de meciurile oficiale. Stiu ca nu e normal, dar alta solutie nu avem.

Am vazut ca incercati jucatorii pe mai multe posturi. O etapa un jucator evolueaza mijlocas, urmatoarea fundas, s.a.m.d..Nu credeti ca le afecteaza randamentul?
Crezi ca eu fac schimbarile astea ca asa imi vine mie. Le fac de nevoie. La meciul cu Cosmesti, Oprea a zis ca nu poate sa joace fundas dreapta, l-am inteles, si am fost nevoit sa-l bag acolo pe Ciofalca. L-am bagat pe Toader la mijloc, desi e atacant. La Peretu si Buzescu am jucat cu Becheru fundas dreapta ca nu avea cine. Tot la Peretu, l-am folosit pe Dragnea fundas stanga pentru ca Geac a fost accidentat. Si exemplele pot continua…

Pe jucatori cum ii simtiti dupa aceste esecuri?
Si lor le pare rau, nici ei nu stiu de ce nu le iese nimic.

Sunt cativa jucatori care nu au jucat prea mult in acest debut de sezon, cum ar fi Moldoveanu sau Toma. Care ar fi motivul pentru care nu i-ati folosit mai mult?
Pe Toma cand il bag face ce vrea el nu ce-i spun eu. La Buzescu si Peretu, cand l-am bagat din postura de rezerva, i-am spus ca am nevoie sa lege jocul cu pase, sa se faca util echipei, dar el dribleaza si face ce vrea el pe teren. Nici cu Cosmesti, cand a fost titular, nu a jucat extraordinar. Pe Moldoveanu l-am bagat titular la Peretu, sa se bata acolo in fata cu adversarii, dar el la fiecare duel se da la o parte. E fricos. La fel si Uratu. Amandoi joaca cu frica in deplasare. Coco Ciofalca si Oprea nu sunt nici ei departe. Eu vreau sa ma bazez pe ei, dar daca nu au curaj si nu ajuta echipa, ce sa le fac?!

Cu Deaconu ce se intamplat? L-ati exclus din lot?
Da, Deaconu a fost exclus din lot pentru ca a fost nemultumit ca nu incaseaza bani la infrangere. Ti se pare normal ca echipa sa primeasca bani atunci cand pierde? Noi am facut un efort sa le dam cate 100 de lei la victorie, dar daca nu sunt in stare sa-i ia ce vina am eu!?

Sincer, v-ati gandit vreun moment sa renuntati la echipa?
Si daca plec eu crezi ca se rezolva ceva? Eu am venit la Sporting la greu, am venit sa ajut. Daca plec e posibil sa renunte mai multa lume la echipa. Nu cred ca Sporting are nevoie acum de asa ceva. Nu pot sa las echipa la greu. Poate multi nu stiu, dar Berechet, alaturi de ceilalti finantatori, aduce bani de acasa pentru aceasta echipa. Nu trebuie uitat nici momentul cand Rova s-a desfiintat iar eu am fost cel care a cumparat locul in Liga a 4-a pentru Sporting de la Beuca. Sa stiti ca eu vreau sa ajut aceasta echipa, nu sa-i fac rau. Mi-e usor sa ma retrag, am multe alte chestii de facut, dar crezi ca o ajuta pe Sporting plecarea mea? Nu cred.

Concluzia. Va depasi Sporting aceasta criza?
Eu zic ca da. Suntem in cautari. Am spus mai devreme motivele pentru care s-a ajuns aici. Avem acum doua meciuri acasa pe care sper sa le castigam si sa depasim aceasta situatie neplacuta.

Obiectivul ramane acelasi: promovarea?
Nu a zis nimeni ca obiectivul Sportingului este promovarea. Noi ne propunem doar sa castigam fiecare meci. Atat!

 

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.