S-au oprit la 13

28.11.2010 17:22

Juniorii Sportingului au suferit ieri prima infrangere din aceasta editie a campionatului judetean de juniori A1. Elevii lui Eugen Craciunescu au fost invinsi dupa 13 victorii consecutive la Saelele, cu scorul de 1-0, si au cedat prima pozitie in clasament formatiei CSS Alexandria, care a invins cu 6-0 pe Steaua Spatarei. 

"Me retrag daca nu batem pe CSS"
La finalul partidei, tehnicianul rosiorenilor a declarat dezamagit pentru site-ul www.sporting-rosiori.webnode.com urmatoarele:

Am presimtit aceasta infrangere. Evolutiile slabe din ultimele etape, dar si neseriozitatea de care au dat dovada jucatorii mei inaintea meciului m-au facut sa cred ca vom pierde la Saele. Pe drumul pana la Saele au facut mistouri intre ei, s-au certat pe banderola de capitan, de parca banderola si numarul de pe tricou joaca in teren...si multe altele. Pana la urma Saele a facut misto de noi, nu noi de ei! Am crezut ca am o echipa matura si se poate concentra la astfel de meciuri, insa baietii m-au contrazis astazi. Sunt foarte, foarte suparat. Cu aceasta ocazie am mai suferit o dezamagire mare in viata, dar nu cred ca lucrurile vor ramane asa. Pentru mine nu exista locul doi. Daca baietii nu se aduna si nu castigam cu CSS Alexandria in ultima etapa, eu ma retrag. Nu mai are rost sa continuam in ritmul asta. Nu pot sa ma rog de ei sa vina la antrenamente, sa merg sa-i iau de acasa la meciuri pentru ca nu se trezesc si alte chestii urate care se pretrec in ultima vreme. Pacat de ei ca au talent si il risipesc asa usor" Eugen Craciunescu  

 

Sporting: Cutar: 5 - Campeanu 4, Croitoru 5, Gaiceanu 7, Tianu 5 - Visan 5, Dulceanu 5, Coipan 5, Achitei 6 - Vanatoru 7, Vladulescu 4.

* Note acordate de Eugen Craciunescu

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.