S-a saturat sa astepte! Costica Oprea a ales Metalul Peretu

13.07.2010 14:45

Propus de Paul Mara pentru functia de antrenor secund – jucator la Sporting Rosiori in cazul in care echipa rosioreana va continua in Liga 4, Constantin Oprea a renuntat sa mai asptepte clarificarea situatiei de la Sporting si, in cele din urma, a ales sa continue cu Metalul Peretu, avand din acest sezon si responsabilitatea de antrenor. “Am vorbit cu primarul comunei Peretu, domnul Olteanu, si mi-a propus functia de antrenor-jucator al echipei dupa despartirea de Mitica Paciurea. A fost o propunere decenta si in principiu ne-am inteles. Obiectivul este crearea unei echipe tinere care sa se bazeze pe un nucleu de jucatori din Peretu si clasarea pe un loc decent in Liga 4. La Peretu am fost respectat in cei cinci ani in care am evoluat acolo si vreau sa raspund cu aceeasi moneda. Intentia mea era sa revin la Rosiori. Am asteptat trei saptamani sa se clarifice situatia la Sporting, sa vedem ce avem de facut, daca se continua in Liga 4 sau nu, insa de fiecare data am fost invitati sa avem rabdare. Imi pare rau ca nu s-a solutionat nici acum problema la Rosiori, dar nu mai puteam astepta”, a spus noul tehnician-jucator al Metalului Peretu.

CV – Constantin Oprea

Varsta: 30 ani
Post: Fundas
Cariera: 1994 – 2003: Rova Rosiori (Juniori, Liga 4, Liga 3)
2003 – 2005: FC Bihor Oradea (Liga 2)
2005 – prezent: Metalul Peretu (Liga 4)

5 ani a strans Oprea in tricoul Metalului Peretu.
9 sezoane a evoluat Oprea pentru Rova Rosiori.
25 de meciuri a adunat Constantin Oprea in Liga 2, la FC Oradea, pentru care a reusit 2 goluri.

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.