Roby Moldoveanu, pustiul teribil al Sportingului

25.10.2009 19:37

Are 16 ani. A debutat in acest sezon in echipa mare a Sportingului, pe postul de atacant, si a marcat 5 goluri, in 8 meciuri. Este Robert Moldoveanu, noul talent al echipei rosiorene.
Sambata, in partida cu Unirea Tiganesti a reusit un gol superb (voleu lobat de la 20 de metri) si a scos penalty-ul prin care Sporting s-a distantat pe tabela. Are executii surprinzatoare, dar si momente de lipsa din joc. Are tupeu, isi doreste sa joace mereu, vrea sa fie cel mai bun, se supara cand este schimbat, nu-i place sa fie certat si vrea cu orice pret sa castige orice meci, indiferent de adversar sau de miza. Acesta este Roby, noua comoara din curtea Sportingului.

Cum a fost meciul cu Tiganesti?
Rezultatul spune tot. A fost un meci pe care l-am castigat fara nicio emotie, desi la un moment dat oaspetii se apropiasera la un gol.

Ai reusit un gol fantastic, asemanator cu cel din meciul cu Mosteni, cand ai inscris de la aproximativ 25 de metri cu un sut in vinclu. Cum reusesti asemenea executii?
Nu e nimic pregatit. Pur si simplu din instinct.

Lumea nu prea stie nimic despre tine. Ai debutat la Sporting in debutul acestui sezon si ai marcat 5 goluri. Asta e statistica. Vrem sa stim mai multe despre Robert Moldoveanu...
Fotbal joc de la 4 ani, cand bunicul mi-a pus prima oara mingea in mana. Prima legitimare am avut-o la 10 ani, la Rova Rosiori. Am inceput fotbalul sub indrumarea domnului Iulica Dragnea, iar anul trecut am ajuns la Sporting, sub comanda lui nea Eugen Craciunescu. In sezonul precedent am marcat 25 de goluri pentru juniorii Sportingului si am ocupat locul secund cu echipa la finalul campionatului.

Si din acest sezon ai promovat la echipa mare.
Da. Inaintea startului sezonului, Paul Mara m-a sunat si mi-a spus sa vin la stadion pentru un meci de pregatie al Sporitngului. Era un amical cu Vedea. Am fost rezerva la acel meci, iar la pauza era 6-1 pentru oaspeti. Am intrat in munutul 46 si am reusit sa marchez ambele goluri ale reprizei secunde. La final, tehnicianul Alexandru Gheorghe m-a felicitat, mi-a spus ca am calitati si ca voi face parte din lotul echipei mari a Sportingului, pentru sezonul 2009/2010.

Ai debutat cu un gol, cu Spicpo Poroschia, in acea victorie anulata de Comisia de disciplina a AJF Teleorman.
Intr-adevar, am marcat un gol in prima etapa, insa victoria noastra a fost anulata. Primul gol oficial l-am inscris cu Mosteni si a urmat apoi acea "tripla" cu Spatarei.

Cum a fost trecerea de la juniori la seniori ? Simti diferenta ? 
Sincer, sunt obisnuit sa joc in meciuri cu jucatori masivi si mai mari ca mine de varsta. Fac asta aproape in fiecare zi, la sala sau la liceu. Asa ca m-am acomodat foarte repede.

Care este postul pe care te simti cel mai bine?
Mijlocas ofensiv, dar la Sporting joc mai mult varf.

Cu cine te intelegi cel mai bine in atac?
Nu am preferinte. Eu incerc sa-mi fac jocul meu. Dar ca sa-ti rapsund, imi place sa joc cu Uratu, cu el am jucat mult si la juniori si, ca sa zic asa, ne simtim bine unul pe celalalt.

Cate goluri ti-ai propus sa marchezi in acest sezon?
Eu sper sa dau peste 10 goluri. Cu cat mai multe, cu atat mai bine.

Cum spuneam, lumea nu prea te cunoaste. De aceea am sa te rog sa-ti notezi tu calitatile.
OK! 

Dribling?
Nota 9.

Lovitura de cap?
Aici stau mai post. Nota 6.

Sut cu stangul?
Sa zicem 8.

Sut cu dreptul?
Nota 9.

Plasament?
Cred ca nota 8.

Forta?
La fel, nota 8.

Viteza?
Tot 8, dar aici simt ca mai trebuie sa lucrez.

Urmeaza doua meciuri dificile si in acelasi timp importante pentru Sporting. La Buzescu si apoi, acasa, cu liderul Peretu. Ce va obtine Sporting din aceste jocuri.
Noi speram sa obtinem maximul din aceste intalniri. La Buzescu, desi e un teren prost, sper sa speculam greselile adversarilor, iar cu Peretu eu zic ca avem forta sa-i invingem pe terenul nostru.

 

Preferintele fotbalistice ale lui Roby

Roberto Baggio este idolul sau.

Nicolae Dobrin este jucatorul pe care-l considera cel mai bun fotbalist roman din toate timpurile. S-a indragostit de fosta glorie a Argesului, desi nu l-a prins ca jucator, "dupa ce mi-am cumparat DVD-ul cu Dobrin si am vazut acolo niste lucruri fabuloase la un fotbalist. Si bunicul mi-a spus ca Dobrin a fost cel mai bun din Romania".

Petre Grigoras este antrenorul pe care il apreciaza cel mai mult din Liga I.

25 octombrie

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.