Roby, decisiv

14.11.2009 06:45

Sporting a invins, azi, pe teren propriu pe Dunarea Zimnicea cu scorul de 1-0 (0-0), cu un gol marcat de atacantul Roby Moldoveanu, in minutul 64. Adunand 23 de puncte dupa 12 etape, Sporting a urcat pana pe pozitia a treia in clasament, dupa Peretu si Turris Turnu Magurele. Etapa viitoare,Sporting joaca cu Atletic Orbeasca, meciul urmand a se disputa la Vitanesti, intrucat formatia din Orbeasca are terenul suspendat.

"Nu am avut prospetime"
"Am facut un meci mai putin reusit. Ma asteptam la asta. Am avut o saptamana grea, cu trei meciuri dificile. Baietii au fost cam obositi. Ritmul de meciuri sambata-miercuri-sambata i-a solicitat. Nu am avut prospetime in joc, insa important este ca am scos-o la capat. Si adversarul a fost destul de incomod, Zimnicea fiind o echipa bine asezata in teren si cu cativa jucatori cu experienta. Prima repriza a fost mai modesta. In partea a doua ne-am mai revenit putin, iar golul a fost foarte frumos", a descris pe scurt antrenorul Sportingului, Alexandru Gheorghe, meciul cu Zimnicea. 

Sporting: Busca - Balgiu, Mitroi, Tuleu, Gheorghe jr. - Oprea, Rada (Jumuga), Gheorghe (Pracna), Uratu - Carabasu (Niculae), Moldoveanu.

"Domn' profesor ne-a certat la pauza. Ne-a zis ca nu avem deloc ambitie, ca nu jucam nimic. A avut dreptate. Bine ca am castigat",
Roby Moldoveanu, atacant

"Am jucat slab astazi. Cel putin in prima repriza, cand nu ne-a iesit nimic. In partea secunda parca am mai miscat ceva, dar cel mai important este ca am castigat", Alexandru Mitroi, fundas

"Personal, am evoluat foarte prost astazi. Imi pare rau. In partea secunda simteam ca ma sufoc. Am fost foarte obosit. Am jucat si miercuri in Cupa Romaniei, joi la sala, iar azi s-a simtit oboseala", Cristian Rada, mijlocas

"Azi echipa a castigat datorita inspiratiei lui Alexandru Gheorghe, atat ca antrenor, cat si ca jucator. La Sporting s-a creat o atmosfera buna, jucatorii evolueaza cu placere, iar rezultatele se vad. Am venit alaturi de aceasta echipa din acest motiv. E un proiect frumos si am simtit ca trebuie sa ma alatur si eu celor care ajuta financiar aceasta echipa. Orasul acesta trebuie sa aiba in continuare echipa de fotbal. Rosioriul are traditie in fotbalul romanesc si nu trebuie lasat sa dispara de pe harta fotbalistica. Daca lucrurile vor merge asa cum ne dorim cu totii, speram ca la anul sa atacam promovarea in Liga 3", Bobi Tarniceanu, nou finantator la Sporting

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.