Reportaj cu Dani Gheorghe, fiul antrenorului Alexandru Gheorghe: Tata si Fiul

08.01.2010 13:57

Dani Gheorghe si Alexandru Gheorghe sunt colegi de echipa la Sporting. Dani evolueaza fundas stanga, iar tatal sau este antrenor-jucator.

Desi are doar 20 de ani, Dani Gheorghe este un tip matur si foarte realist. E constient ca nu are calitatile pe care tatal sau le-a avut in tinerete si nici nu are pretentia sa-l egaleze pe Alexandru Gheorghe. Incearca sa joace fotbal din placere, iar prezenta langa tatal sau reprezinta o mare bucurie pentru el si se considera un tip norocos ca are acest privilegiu. “E o senzatie placuta si tin minte cand eram in Spania chiar imi doream sa joc macar un an alaturi de tatal meu. Cu toate ca ma cearta uneori, e o senzatie placuta de fiecare data cand joc langa el. A multe de invatat de la tata si, totodata, sunt si foarte motivat cand joc alaturi de el. Desi s-ar crede ca sunt tratat altfel, nu e adevarat. Sunt tratat la fel ca si ceilalti, dupa meci poate imi spune mai multe, unde am gresit ce am de facut. Uneori chiar face glume pe seama mea, dar sunt tratat ca toti ceilalti”

14 meciuri in acest sezon
Dani a debutat la Sporting la startul acestui sezon dupa ce a sosit de la Viitorul Rosiori, echipa ce s-a desfiintat cu un an in urma. Folosit pe postul de fundas stanga, Gheorghe jr. a strans 14 meciuri in tricoul Sportingului, fiind titular de 13 ori. A lipsit doar in partida cu Metalul Peretu, din cauza unei suspendari. “Anul 2009 a fost unul bun pentru mine. Eu zic ca am progresat si sper ca in 2010 sa evoluez si mai bine. O sa incep pregatirea individual. Am sa-i cer tatalui meu un program si vreau sa ajung sa fac 300 de abdomene pe zi, iar la startul returului sa fiu pregatit. Obiectivul meu este comun cu al echipei: promovarea in Liga a 3-a”

A inceput ca portar
Fotbalul l-a inceput la vartsa de 7 ani, la clubul CSS Rosiori sub comanda profesorului Constantin Berechet, iar primul post pe care a evoluat a fost cel de portar, dupa care s-a reprofilat ca fundas stanga. La Rosiori, Dani a jucat pana la varsta de 13 ani, timp in care l-a avut antrenor si pe tatal sau, apoi, in 2003, a plecat in Spania. Nu a abandonat fotbalul nici acolo, iar pana in 2007, cand a revenit in Romania a jucat la echipa FC Torrepista (Regional Liga). La formatia din provincia Torrejon de Ardoz a debutat la juniorii echipei, pentru ca mai tarziu sa faca pasul la seniori, adunand cateva prezente pentru echipa spaniola.   
Revenirea in tara l-a gasit la Turris Turnu Magurele, unde a fost adus de catre tatal sau. Dupa mici neintelegeri cu cei din conducerea clubului de la Dunare a revenit la Rosiori si a evoluat la Viitorul, echipa de sperante a rosiorenilor, iar acum bifeaza jocuri pentru Sporting.“As juca fotbal 24 de ore din 24, ador fotbalul, pacat ca nu am calitatile necesare sa joc si mai sus”, spune Dani despre ce inseamna fotbalul pentru el.

Amintiri cu selectionerul Romaniei
Cele mai frumoase amintiri ale lui Dani Gheorghe legate de cariera tatalui sau sunt meciurile din Liga 1, la care mergea pe cand era copil. “Am multe amintiri frumose din perioada cand tatal meu juca la Foresta Falticeni. Tin minte ca la un meci pe Ghencea am stat la tribuna oficiala langa sotia lui Marius Lacatus, dar cea mai frumoasa amintire este de la un meci Foresta – Sportul Studentesc. Atunci tatal meu i-a dat gol, din penalty, actualului selectioner al Romaniei, Razvan Lucescu”, a rememorat Dani pentru site-ul www.sporting-rosiori.webnode.com.

 

14 meciuri a evoluat Dani Gheorghe pentru Sporting, in tur.
13 meciuri a jucat Alexandru Gheorghe pentru Sporting, in tur, reusind sa marcheze doua goluri.

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.