Pe mana lui Craciunescu

04.05.2010 17:17

Eugen Craciunescu a acceptat propunerea conducerii Sportingului pentru a antrena, in paralel, ambele echipe ale clubului. Tehnicianul rosiorean va asigura interimatul pe banca tehnica a Sportingului pana la finalul acestui sezon, urmand ca din vara sa ramana doar antrenor al sectorului juvenil. "Am acceptat sa antrenez si echipa mare, insa doar pana in vara. Voi incerca sa ajut cu ce pot si echipa de seniori, dar din vara voi ramane doar la juniori. Vreau sa-mi duc munca la bun sfarsit cu acesti copii. In plus, nu poti sa le faci pe amandoua, ca risti sa nu realizezi nimic", au fost primele cuvinte ale noului tehnician al echipei de seniori.

Aceeasi formula
Primul meci al lui Eugen Craciunescu in calitate de antrenor al seniorilor va fi cel de sambata de la Peretu. Fostul portar al Rapidului a anuntat ca nu va face multe modificari in echipa fata de perioada Alexandru Gheorghe si a precizat ca este adeptul continuitatii. "Ce pot sa schimb eu in cateva zile?! O sa folosesc aceeasi formula de echipa, acelasi sistem, doar o sa lucrez putin la psihicul jucatorilor. In aceste momente dificile e nevoie de o pedagogie buna, nu de schimbari masive. Ce, eu sunt mai destept ca Sandu? Eu am acceptat sa preiau aceasta echipa pentru cei din conducere, care au facut multe sacrificii pentru a tine aceasta echipa in viata", a precizat Craciunescu Eugen, care a mai stat pe banca Sportingului in acest sezon la meciul cu Spatarei, incheiat cu scorul de 10-0 pentru rosioreni.

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.