Paul Mara: “Sunt foarte multumit de ce a realizat echipa in acest tur de campionat. Nu am crezut nicio clipa ca Sporting va fi egala Turrisului dupa 15 etape ”

09.12.2009 15:54

Paul Mara, presedintele formatiei Sporting Rosiori, radiografiaza pentru site-ul www.sporting-rosiori.webnode.com parcursul echipei in primele 15 etape. Aflati din interviul de mai jos care au fost cei mai buni jucatori in opinia sa din lotul Sportingului, cea mai buna evolutie sau cel mai dezamagitor moment pe care l-a trait in primele 15 etape.

Cu doua zile inainte de startul sezonului, Sporting a fost la un pas de desfiintare. Cum apreciezi evolutia Sportinglui in prima parte a campionatului? Ai crezut vreun moment intr-un parcurs asa bun?
Avand in vedere tot ce s-a intamplat la inceputul sezonului, cu acele framantari, nesiguranta inscrierii echipei in campionat, pot spune ca si pentru mine este o surpriza sa fim la egalitate cu Turris, pe pozitia secunda, dupa 15 etape. Obiectivul nostru la startul sezonului a fost o clasare in primele 10 echipe. Tinand cont ca noi in atac am jucat o buna parte din meciuri cu doi juniori, unul de 15 ani si unul de 16 ani, eu zic ca e mai mult decat multumitoare pozitia pe care ne-am clasat in primele 15 etape.

Din cele 15 jocuri disputate care ti s-a parut cel mai bun meci facut de Sporitng?
Cel mai mult mi-a placut prima repriza a meciului de la Talpa. Echipa a jucat extraordinar in ultima etapa. Cred ca atinsesem punctual maxim al formei.

Dar cel mai slab?
Meciul de acasa cu Dunarea Zimnicea, chiar daca am castigat in cele din urma.

Care a fost cel mai frumos moment trait de Paul Mara in acest tur?
Indiscutabil, victoria cu Peretu. Am invins liderul clasamentului si in plus a fost si un meci al orgoliilor pe care ne-am dorit enorm sa-l castigam.

Cea mai mare dezamgire?
Clar meciul din prima etapa, cu Poroschia, cand am pierdut la masa verde, dintr-o neatentie a noastra. Cu acele puncte eram pe prima pozitie in clasament acum.

Cel mai dificil adversar intalnit de Sporting in acest tur?
Turris Turnu Magurele. Mi s-a parut o echipa puternica, bine pusa la punct in toate compartimentele.

Ce nota ai da echipei dupa aceste 15 etape?
Avand in vedere ce lot avem si ce am reusit pana acum, nota mea pentru echipa este 9.

Care este jucatorul surpriza din lotul Sportingului care l-a impresionat pe Mara?
Juniorul Madalin Carabasu. Sincer, cand l-am vazut in echipa, asa firav si mic de inaltime, mi-a fost frica si eram neincrezator ca va reusi sa se impuna in echipa. Dar am descoperit la Carabasu o dorinta de afirmare extraordinara si o atitudine pe care putini jucatori o au. Sandu (Alexandru Gheorghe) a avut incredere in el si in cele din urma a avut dreptate.

Ce obiectiv are Sporting pentru retur?
Obiectivul il vom stabili dupa sarbatori. Dupa 10 ianuarie ne vom intalni, vom avea o sedinta si vom stabili strategia pentru retur. Deocamdata nu pot sa spun mai multe.

Se stie ca doriti ca transformati Asociatia Sportiva in Club Sportiv? Crezi ca vor veni sponsori langa echipa?
Chiar in aceste zile lucram la obtinerea licentei. Eu sper ca din retur sa evoluam sub titulatura de club. Acest statut ne va ajuta sa atragem mai multi sponsori, chiar si consiliul local speram sa ne ajute, pentru ca, pana in prezent, nu putea, legal, sa se implice.

Care a fost bugetul Sportingului pentru acest tur? 
Cu prime, cu deplasari si arbitraje s-au cheltuit aproximativ 18.000 de lei, in primele 15 etape.

Relatia cu Alexandru Gheorghe cum este? Va continua si in primavera pe banca Sportingului?
Cu siguranta, Sandu va fi antrenorul nostru si in retur. Noi ne dorim asta. A facut o echipa frumoasa la Rosiori, nu avem ce sa-i reprosam.

Aveti in plan vreo achizitie? In ce compartiment mai este nevoie de intariri?
Vom stabili in ianuarie, impreuna cu antrenorul, de ce jucatori mai avem nevoie. Depinde si de obiectivul pe care il vom avea. Noi speram sa mai aducem 2-3 jucatori, sa ne intarim pentru ca urmeaza un retur greu.

Cum arata un top al primilor 3 jucatori in opinia lui Paul Mara?

  1. Alexandru Mitroi
  2. Ionel Tuleu
  3. Razvan Busca

Mai mi-a placut de Mihai Coman. In ultimele trei etape a fost formidabil. Daca s-ar concentra doar la joc si nu ar mai intra in conflict cu arbitri, Mihai ar fi un jucator foarte util echipei.

In incheiere, vrei sa transmiti un mesaj echipei sau sustinatorilor ei?
In primul rand, vreau sa multumesc tuturor celor care au fost alaturi de echipa, Stef Predoi, Marcel Tumbea, Florica Dumitru, Bobi Tarniceanu si fratilor Ganea. Fara ajutorul lor aceasta echipa nu ar fi existat. Jucatorilor le multumesc si lor pentru atitudinea si daruirea de care au dat dovada in acest tur de camionat, iar sustinatorilor le promit ca vom face tot posibilul ca aceasta echipa ajunga acolo unde a fost cu ani in urma.

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.