O repriza de vis, una de chin

15.11.2010 14:26

Echipa de juniori Sporting Rosiori a reusit sambata sa invinga, in deplasare, una dintre contracandidatele la promovare, Petrolul II Videle, cu scorul de 5-3, in urma unui joc cu accente dramatice. Sporting a condus cu 3-0 la pauza, a facut 4-0 in minutul 50, insa gazdele au revenit in 20 de minute pana la 4-3 si au fost chiar la un pas de egalare. Rosiorenii au scapat cu fata curata, gratie golului lui Andrei Vladulescu din final si raman lideri si dupa 12 etape.

 

Am castigat, insa raman cu un gust amar dupa meciul cu Videle. Am avut o prima repriza excelenta, poate cea mai buna din acest campionat. Am avut 3-0  si chiar 4-0 imediat dupa pauza. Apoi, nu-mi explic ce s-a intamplat cu baietii mei. In cateva minute am primit trei goluri si am tremurat pe final. Pe partea stanga am fost praf. Si la mijloc am avut probleme. Am fost nevoit sa-l schimb pe Coipan (mijlocas central) pentru ca nu mai putea sa reziste fizic, apoi am fost fortat sa fac niste permutari in echipa pentru a tine de rezultat. Am ratat si cateva ocazii mari prin Vladuelscu la scorul de 4-3.  Jocul din partea a doua trebuie sa ne dea gandit, si noua, antrenorilor, dar si lor, jucatorilor. Au inceput sa lipseasca de la antrenamente si acum se vede. Saptamana trecuta am facut pregatire cu 7-8 juniori. Ei probabil se cred deja campioni si considera ca nu mai este necesar sa faca si antrenamente. Ar trebui sa-si reaminteasca de meciul de baraj de la Campulung cand am luat 5 goluri. Daca vor sa ajungem la turneul final eu cred ca trebuie sa mai si muncim, nu sa jucam doar din talent”, Eugen Craciunescu, antrenor Sporting - juniori

 

SPORTING: Cutar (9) – Vanatoru (8), Croitoru (7), Gaiceanu (9), Tianu (6) – Visan (8), Coipan (6), Dulceanu (8), Achitei (7) – Vladulescu (7), Moldoveanu (9). Au mai jucat: Popescu (6), Campeanu (6).  

*In paranteza sunt trecute notele acordate de antrenorul Eugen Craciunescu fiecarui junior in parte.

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.