Mitica Paciurea: "Prima mea optiune este Rosioriul"

06.07.2010 16:02

Dupa 4 ani petrecuti pe banca tehnica a Metalului Peretu, Mitica Paciurea vrea sa revina acasa. Tehnicianul rosiorean isi doreste sa preia echipa Sporting Rosiori si sa forteze primul loc in Liga a 4-a. "Acum sunt in vacanta. Astept sa vad ce se intampla cu Sporting. Deocamdata nu mi s-a comunicat nimic oficial. Doar ca as fi prima optiune pentru banca tehnica a echipei daca se va continua in Liga 4. Si pentru mine Sporting este prima optiune. Vreau sa vin sa facem o treaba buna. Am mai spus si in urma cu cateva saptamani, sunt dispus sa vin la Rosiori cu cativa jucatori pe care eu i-am avut la Peretu si sa tragem la promovare. Nu e buna incertitudinea asta la echipa pentru ca multe formatii au inceput deja sa-si formeze loturile pentru sezonul viitor, iar Sportingul, momentan, doar pierde jucatori. Sper sa se rezolve problemele cat mai rapid si sa ne apucam de treaba", a spus tehnicianul de 44 de ani.

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.