Mitica Paciurea: “Vreau sa creez o noua echipa la Rosiori”

20.07.2010 13:57

Antrenorul Mitica Paciurea s-a inteles ieri cu Paul Mara si va deveni noul antrenor al formatiei Sporting Rosiori pentru urmatorul sezon al Ligii a 4-a de fotbal. Paciurea va “intra in paine” la finalul saptamanii viitoare si are ca obiectiv crearea unei noi echipe la Rosiorii de Vede.

Se stie ca ieri ai avut o intalnire cu presedintele Sportingului, Paul Mara, ce s-a discutat?
Mi-a prezentat situatia de la Sporting si mi-a propus sa preiau echipa din acest sezon.

Si care e situatia exacta a clubului?
Din ce am inteles, s-au primit asigurari ca Primaria Rosiori va sprijini echipa din acest sezon. Primaria va suporta cheltuielile cu transportul si arbitrajele, iar ei, adica Mara si ceilalti sponsori, vor suporta primele de joc. Discutia nu e finala, dar Mara era foarte increzator ca lucrurile se vor finaliza cu bine si m-a convins si pe mine sa vin alaturi de el. Eu mi-am dorit sa vin la Sporting, am mai spus-o. Pentru mine era prima optiune.

Care este obiectivul lui Mitica Paciurea la Sporting?
Momentan trebuie sa creez o noua echipa, pentru ca am inteles ca au mai plecat din jucatorii din vechea garda. Sa vedem cine a mai ramas, cine va veni, e mult de munca. Abia din iarna putem vorbi de un obiectiv. Oricum, eu sunt increzator ca vom face o treaba buna.

Ce jucatori vor sosi la Rosiori?
Eu am vorbit deja cu cativa baieti pe care eu i-am avut la Peretu si i-am convins sa vina dupa mine la Rosiori. Apoi vreau sa le facem propuneri si rosioreanilor care joaca pe la alte echipe. Cum ar fi Liviu Deaconu de la Olteni sau Maru Parvan care si-a terminat contractul cu Videle, dar sa vedem ce pretentii au si daca vor sa vina la Sporting. Mai multe vom sti saptamana viitoare, cand, efectiv, ne vom apuca de treaba.

De la Peretu cine va veni?
Eu i-am convins deja pe Lucian Ene, un fundas de banda, pe “Roboţel”(n.r. – Alin Enuca), care este rosiorean, si atacantii Ghivici si Mocanu. Ar mai fi juniorul Ciofalca care a terminat imprumutul la Peretu si s-a reintors la Sporting, dar el este acum la niste probe la Rapid din cate am inteles. De la Peretu mai trebuia sa vina portarul Mihai Ivan si fundasul Costica Oprea, insa ei s-au inteles cu primarul de acolo sa ramana la Metalul. Eu sper sa ii intorc si pe ei, desi e greu. In afara de “lotul” Peretu, am inteles ca s-a rezolvat transferul portarului “Portofel” (n.r. - George Voicu).

Mai e putin pana la startul sezonului. Ce plan de bataie aveti la Sporting? Cum vor decurge pregatirile?
As vrea sa fac o pregatire inaintea sezonului, macar cate doua antrenamente pe saptamana si asta nu doar acum, vreau sa devina o regula pentru intreg sezonul. Si mai vreau pentru sezonul viitor ca in fiecare zi de miercuri sa luam cate un amical. Daca in acea saptamana avem etapa in deplasare vom juca un meci de pregatire “afara”, la fel si invers. Probabil, sambata viitoare vom face un prim amical sa vad si eu cum sta echipa. As vrea sa jucam cu Caracal, dar sa vedem daca sunt disponibili, daca nu vom contacta un alt adversar.

CV - Dumitru Paciurea
Varsta: 45 ani
A mai antrenat pe: Rova Rosiori (secund) si Metalul Peretu (principal)
A jucat la: Rova Rosiori, Minerul Motru, Minerul Matasari, Pandurii Tg-Jiu, Petrolul Videle si Unirea Alexandria

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.