Mitica Paciurea, antrenor Peretu: „Vointa Saele este o echipa foarte buna”

24.03.2010 15:40

Suparat dupa infrangerea de la Saelele, antrenorul liderului Metalul Peretu, Mitica Paciurea, si-a inchis telefoanele pentru a nu mai putea fi deranjat de nimeni si pentru a analiza in liniste motivele insuccesului de duminica. Dupa doua zile de analiza, Paciurea si-a redeschis azi telefoanele si a acceptat sa vorbeasca cu presa despre infrangerea de la Saele. „Pastrand proportiile, Saele – Peretu a fost un meci precum Dinamo – Steaua, cu Metalul in rolul Stelei. Nici nu am ajuns la poarta. Am suferit o infrangere fara drept de apel. Nu dau vina pe nimeni, cu totii am fost vinovati. Presiunea primului loc e deja foarte mare si jucatorii resimt asta. Vointa Saele este o echipa foarte buna. Nu stiu daca va mai castiga cineva pe terenul ei in acest retur”. Asa a caracterizat Paciurea evolutia propriei echipe la Saelele.

A vrut sa-si dea demisia
„Imediat dupa meci, mi-am inchis telefoanele si nu am mai vrut sa vorbesc cu nimeni. Asa am considerat eu ca este mai bine pentru mine. Chiar am vrut sa-mi dau demisia. Presiunea este foarte mare. Dar am revenit asupra deciziei la rugmaintea primarului Olteanu, el m-a convins sa raman la Peretu”, a descris Paciurea momentele pe care le-a trait dupa Saele – Peretu.

"O sa ma razbun pe cei de la Spatarei printr-o victorie"
Sambata, Peretu primeste vizita formatie Steaua Spatarei, in etapa a 19-a a Ligii a 4-a de fotbal. Antrenorul peretenilor nu are amintiri tocmai placute de la partida tur,  acolo unde Paciurea a fost batut la finalul meciului de delegatul echipei din Spatarei, Florin Diman. "Nu vreau sa ma razbun pe ei decat pe teren. Vreau sa-i batem la fotbal si atat!", a precizat Paciurea.

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.