Juventus, prima victorie din istorie

13.09.2010 11:38

Nou-infiintata formatie Juventus Rosiori a debutat, ieri, intr-un meci oficial. In prima etapa din “Onoare”, Juventus a reusit primul succes din istorie, impunandu-se, pe teren propriu, in fata formatiei FC Traian cu scorul de 1-0, unicul gol al partidei fiind inscris de Nicusor Voicu, alias Pişta, jucator sosit in aceasta vara de la Steaua Maldaeni.
In afara de victoria de debut, un alt lucru imbucurator pentru Juventus este asistenta numeroasa de public care a participat la aceasta partida. Ieri, pe „Municipalul” din Rosiori au asistat peste 200 de persoane.
Etapa viitoare, Juventus se deplaseaza la Salcia pentru duelul cu Vointa.  

Juventus Rosiori
: G. Voicu – Leonte, Florea, Pracna, Hristea – Stoian, Nita, N. Voicu, Neciu – Al. Gheorghe, Eremia. Au mai intrat: Scriosteanu, Visan, Grosu, Paun. Au mai jucat: Scriosteanu, Visan, Grosu si Paun.

 

Am luat 3 puncte mari tinand cont ca e primul nostru meci oficial si am jucat cu 5 jucatori sub 21 de ani. Mai mult, nu am avut la dispozitie patru jucatori pe care eu ma bazez in acest campionat: Rada, Bejenaru, Mocanu si Cotei. E o victorie importanta si de moral, am intalnit o echipa foarte buna, una dintre favoritele la promovare in Liga 4. Baietii s-au daruit exemplar, au avut ambitie si ii felicit pentru cum au jucat”, Mitica Paciurea, antrenor Juventus

 

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.