"Fratii" Sportingului

16.10.2009 09:26

Se cunosc de multi ani. In copilarie "au batut" mingea de multe ori impreuna, dar prietenia adevarata au cunoscut-o in timpul liceului, unde au fost colegide clasa timp de patru ani. Din acest sezon au ajuns sa fie si coechipieri, la Sporting Rosiori. Laurentiu Oprea si Radu Balgiu, sunt doi dintre tinerii jucatori ai echipei care iti sar in ochi de la prima privire aruncata pe teren.

Stilul
Sunt prieteni buni si se inteleg aproape perfect, atat in teren cat si in viata de zi cu zi. Inainte de meci vin in acelasi timp la stadion, in vestiar stau unul langa celalalt, iar la finalul partidei pleaca impreuna spre casa. Daca ii vezi jucand, iti lasa impresia ca sunt frati. Miscarile si atitudinea de pe teren sunt aproape identice. Au acelasi stil de joc. Ambii prefera sa joace in benzile terenului, sunt indragostiti de minge, iar atunci cand aceasta nu ajunge la ei, nemultumirea le apare instantaneu pe fete. Chiar si lucrurile mai putin bune le sunt asemanatoare. Sunt jucatori de moral si amandurora le lipseste tupeul. Tupeul acela pozitiv de care ai nevoie pe un teren de fotbal.

Tinuta
Cum unui fotbalist ii sta bine sa aiba o tinuta estetica buna chiar si pe terenul de fotbal, Radu si Laur nu neglijeaza nici partea aceasta. Ghetele lor trebuie sa fie impecabile, tricoul sa cada bine pe corp, iar sortul sa fie nici prea lung, dar nici prea scurt. Peste toate, parul trebuie sa fie fixat perfect cu gel pentru ca... imaginea conteaza!

Cariera
Fotbalul e un microb, intra in vietile oamenilor inca din frageda copilarie. Cei doi nu fac excepie. Inca de mici copii, Radu si Laur se uitau la meciurile de fotbal, alaturi de tatal lor. De la micul ecran pîna la terenul de joaca din fata blocului n-a fost decît un singur pas! Apoi, la 8 ani (Radu), respectiv 9 ani (Laur) au luat drumul stadionului. Doreau sa joace fotbal "pe bune", sa fie antrenati de un profesor, sa aiba un echipament si sa fie fluierati de un arbitru. Talentul lor nu avea cum sa nu fie vazut de antrenorii grupelor de juniori la care s-au prezentat pentru probe.Asa au inceput cei doi prieteni fotbalul. Au crescut de la an la an, iar acum ii regasim in prima echipa a Sportingului. Au 19 ani, o varsta la care fotbalul te pune la incercare. Daca ai pasiune si putina sansa poti reusi, insa exista si reversul medaliei, cand poti claca la aceasta varsta frageda, iar pana la abandon nu este decat un pas.

 

INTERVIU

Laur si Radu: "Am ramas datori Sportingului"

De cand te cunosti cu Laur/Radu?
Laur: Hmm!....cu Radu ma cunosc de cand eram mai mici dar am devenit foarte buni prieteni de cand am fost colegi in liceu.
Radu: Ne cunoastem de foarte mult timp, dar abia in liceu am devenit mai apropiati. Pe langa faptul ca este un jucator foarte bun, Laur este si un prieten adevarat.

De la ce varsta ai inceput fotbalul?
Laur: Joc fotbal de cand ma stiu, dar prima legitimare cred ca am avut-o pe la 9 ani.
Radu: Am inceput de la varsta de 7-8 ani, nu mai tin minte exact, insa am avut ghinionul ca la 14 ani sa ni se desfiinteze grupele si atunci am stat 2-3 ani pe bara.

Cine ti-a fost primul antrenor?
Laur: Constantin Berechet
Radu: Primul meu antrenor este si actualul tehnician de la Sporting, nea Sandu Gheorghe, de la care vreau sa invat in continuare cat mai multe lucruri.

Cum ai ajuns la Sporting?
Laur: Mai intai am avut ocazia sa joc un an de zile pentru Viitorul Rosiori echipa care a fost reconstruita si promovata in Divizia D cu numele de Sporting Rosiori.
Radu: Am jucat la juniorii acestei echipe, apoi am trecut la echipa mare.

Ce post preferi in teren?
Laur: Mijlocas dreapta sau mijlocas stanga.
Radu: Cel mai bine ma simt la mijlocul terenului, ca extrema stanga sau dreapta. Am jucat si fundas dreapta in cateva meciuri, dar nu prea am dat randament pe acest post.

Care este echipa ta preferata?
Laur: In general imi plac toate echipele care joaca bine, dar mai speciala pentru mine este Manchester United.
Radu: Steaua Bucuresti

Ce fotbalist ai ca model?
Laur: Cristiano Ronaldo.
Radu: Nu pot sa spun ca am un model anume de fotbalist, insa imi plac mult Ricardo Quaresma, Cristiano Ronaldo si Lionel Messi.

Ce marca de echipament sportiv preferi?
Laur: Nike.
Radu: Prefer Nike, dar si Adidas imi place.

Unde te vezi peste 5 ani?
Laur: Cine stie? Niciodata nu poti sti ce se va intampla .Vom vedea peste 5 ani!:)
Radu: De obicei nu prea imi place sa imi fac planuri, asa ca habar n-am. Chiar nu pot sa imi imaginez ce o sa fac peste 5 ani.

Ce calitati ai ca fotbalist?
Laur: Nu stiu ce sa zic... poate driblingul.
Radu: Pai nu stiu ce sa zic referitor la asta. Prefer sa mi le descopere ceilalti.

Dar defecte?
Laur: Nu pot sa zic, cred ca antrenorul stie cel mai bine.
Radu: Cred ca principalul defect este ca sunt un jucator de moral. Pot avea meciuri excelente, dar si jocuri in care sa fiu cel mai slab din echipa.

Blonde sau brunete?
Laur: Amandoua :)
Radu: Nu am preferinte, frumoase sa fie :)

Ce stil vestimentar preferi?
Laur: Hainele mi le aleg in functie de eveniment. De exemplu, la un meci de fotbal tinuta e clar una sport, iar la un eveniment, o ocazie speciala, ma imbrac ceva mai elegant.
Radu: Depinde de situatie. Cand merg in oras imi plac hainele mai elegante, iar cand merg la un eveniment sportiv sau in alta parte, ma imbrac sport.

Parfumul preferat?
Laur: Paco Rabanne.
Radu: Antonio Banderas Mediteraneo

Ce articole cuprinde geanta ta cu echipamentul sportiv?
Laur: In primul rand ghetele si aparatorile, apoi celelalte accesorii (fasa elastica, leucoplast, etc.).
Radu: De obicei ghetele si aparatorile si apoi mici amanunte.

Cum te pregatesti in saptamana premergatoare meciului?
Laur: Incerc sa ma mentin intr-o forma fizica buna in toata perioada premergatoare meciului. Pentru asta merg foarte des la stadion, alerg sau joc fotbal cu prietenii.
Radu: Nu fac nimic deosebit, incerc doar, ca in ziua meciului, sa fiu cat mai odihnit.

Cum apreciezi evolutia ta de pana acum, in primele 3 etape?
Laur: Nu cred ca am avut o evolutie prea stralucita, dar sunt sigur ca pe viitor vor veni si evolutiile bune.
Radu: Pfff!...Aici e mai greu...Cred ca sunt dator Sportingului cu evolutii mult mai bune. Pana acum nu prea mi-a iesit jocul. Sper sa imi revin si sa joc cat mai bine pe viitor.

Pe ce loc crezi ca se va clasa Sporting la finalul acestui campionat?
Laur: Tinand cont ca suntem o echipa in formare cred si sper ca in primele 4
Radu: Sunt sigur ca ne vom indeplini obiectivul de la a termina in top 10, dar cu putin noroc cred ca putem prinde primele locuri.

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.