Daruire totala, victorie importanta

18.10.2010 11:35

Sporting Rosiori a castigat sambata un meci extrem de important la Olteni, scor 2-1, dupa ce a revenit de la 0-1.
Gazdele au deschis scorul in minutul 38, iar Moldoveanu a egalat pentru Sporting in ultimul minut al reprizei, cu o lovitura de cap in urma unui corner. In partea secunda, rosiorenii au dominat in intregime jocul si au reusit sa marcheze golul izbavitor prin Becheru, fundasul dreapta inscriind cu un sut spectaculos care l-a invins pe Butucaru (‘76).
Dupa acest success, Sporting a reusit sa urce pe pozitia a doua in clasament, cu 16 puncte dupa 8 etape.

Jucatorii au avut o atitudine extraordinara. S-au daruit exemplar, am fost o echipa unita. Asta a fost cheia succesului de la Olteni. Toata echipa s-a remarcat. Cel mai surprins am ramas de atitudinea lui Maru (n.r. Parvan). Niciodata nu l-am vazut asa determinat ca la Olteni. Era un meci decisiv pentru noi. Daca pierdeam ne indepartam de plutonul fruntas. Si conditiile in care am castigat sunt de remarcat. Pe banca nu a stat Constantin Berechet, dansul a lipsit pentru ca a avut niste probleme personale. A condus meciul prin telefon. Apoi, dupa ce am incasat golul, am fost nevoiti sa jucam fara Balta, care s-a accidentat. Nici Oprea nu a jucat, fiind accidentat. Am revenit de la 0-1 si am controlat total jocul din minutul 60. De aceea, eu zic ca e o victorie importanta si frumoasa, dar trebuie ca continuam aceasta serie cu un succes, sambata, cu Poroschia, Paul Mara, administrator delegat Sporting Rosiori

 

Sporting: Busca – Becheru, Balta, Geac, Dragnea – Toma, Ciofalca, Udrea, Uratu – Moldoveanu, Parvan. Au mai jucat: Sitaru, Ciobanu si Balta.

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.