Dani Gheorghe va evolua la LSM Bucuresti, desi ar vrea la Vointa Saele :):)

13.08.2010 09:59

Despre Dani Gheorghe nu prea s-au mai auzit multe lucruri dupa ce tatal sau, Alexandru Gheorghe, a fost demis de la Sporting. De atunci, fundasul stanga al rosiorenilor nu a mai jucat deloc pentru Sporting, preferand sa se retraga la Bucuresti si sa urmareasca evolutia fostei sale echipe de pe site-ul www.sporting-rosiori.webnode.com.
Dupa aproximativ 4 luni de la “disparitia” din lotul rosiorenilor, Dani Gheorghe a povestit pentru site-ul
www.sporting-rosiori.webnode.com ce facut in aceasta vreme si ce planuri de viitor are.

*Discutia cu Dani a avut loc pe Yahoo messenger.

Salut Dani, greu mai esti de gasit…!
Pai mi-am schimbat locul de munca si nu prea am mai avut timp sa stau pe net.

Daca tot te-am prins, hai sa vorbim putin despre Sporting. De ce nu ai mai evoluat pentru aceasta echipa?
Noul loc de munca imi ocupa foarte mult timp si in al doilea rand nu mai m-a contactat nimeni dupa plecarea tatalui meu pentru a continua la Sporting. Nu am mai primit niciun telefon de atunci. De aici am tras concluzia ca nu mai este nevoie de mine.

De Sporting  mai stii ceva?
Sincer, doar de pe site-ul www.sporting-rosiori.webnode.com mai ma informez despre echipa. Chiar am  citit o stire interesanta in ultimele zile.

Care?
Cea cu Vointa Saele. Am vazut ca au echipament identic cu al lui Dinamo Bucuresti. As vrea sa ma transfer acolo, sa am ocazia sa imbrac acel echipament. Eu sunt dinamovist de mic si ar fi o mandrie pentru mine sa joc in acel tricou. :):)

Va evolua in Liga 4 – Bucuresti
Dar la Sporting nu ai mai vrea sa joci?
Ti-am spus, nu mai m-a cautat nimeni de 4 luni de la Sporting. Poate nu mai au nevoie de mine. Insa eu acum ma pregatesc cu o alta echipa. LSM Bucuresti, o formatie care evolueaza in Liga 4 bucuresteana. Acolo evolueaza si Andru Jumuga, fost si el la Sporting.

Si cum e acolo, sunt conditii mai bune?
Sa stii ca am ramas placut surprins. Se fac antrenamente zilnic, atmosfera e placuta, iar de saptamana viitoare vom intra intr-un cantonament centralizat de o saptamana. Am inteles ca o sa avem toate conditiile la dispozitie. In afara de cazare si masa, vom beneficia de bazin de recuperare, sauna, sala de forta, etc.

Sa inteleg ca din noul sezon te vom vedea la LSM Bucuresti.
Eu asa as vrea. 90% m-am decis sa merg la LSM, insa nu mi-am rezolvat partea cu transferul. Sper ca cei de la Rosiori sa ma inteleaga si sa ma lase sa plec.

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.