Catalin Savescu, juniorul turului

11.01.2010 10:33

Ai iesit primul in ancheta “Juniorul turului”, la o distanta considerabila de urmaritori. Te asteptai?
Asa este. Sincer, ma asteptam. Consider ca am jucat foarte bine si mi-am facut treaba.

Cum a fost anul 2009 pentru tine?
A fost un an foarte bun, dar se putea si mai bine. Anul trecut am fost aproape sa castigam campionatul la juniori, dar din pacate nu am reusit, iar in turul acestui campionat l-am terminat pe locul 2, la un sigur punct de Videle.

Care e cea mai frumoasa amintire din tur?
Cea mai frumoasa amintire este meciul din Cupa Romaniei, de la Cioalanesti, cand, practic , am jucat  la echipa mare. Am reusit atunci si un gol.

Dar cea mai mare dezamagire?
Cea mai mare dezamagire este meciul de la Saele, cand am condus cu 3-1 si am fost egalati in ultimele minute .

Ce ai fi vrut sa faci in 2009 si nu ai reusit?
In 2009 as fi vrut sa fac pasul la echipa mare, dar nu este timpul pierdut.

Ai vreo dorinta speciala pentru 2010?
Sper ca in acest an sa joc la echipa mare. Imi doresc sa confirm ca sa pot sa devin un jucator de baza la echipa mare.

Cate goluri ai reusit in tur pentru juniorii Sportingului?
Am reusit sa marchez 10 goluri .

Pe ce loc va termina echipa de juniori a Sportingului campionatul?
Anul acesta este un campionat foarte echilibrat, cu 3-4 echipe care se bat pentru titlu, dar cu multa munca si ambitie putem sa terminam pe primul loc .

Principala adversara a Sportingului la titlu?
Principala adversara este clar echipa din Videle .

Unde te vezi peste 5 ani? Ai de gand sa continui sa faci fotbal odata ce termini junioratul?
Da, voi continua sa joc fotbal. Nu pot sa spun unde ma vad peste 5 ani, pot sa spun doar ca imi doresc sa evoluez intr-o liga superioara.

Fotbalistul preferat?
Imi place mult de brazilianul Ronaldo.

In tur ai jucat un meci si pentru echipa de seniori? Ce-ti mai trebuie pentru a ramane acolo? Unde trebuie sa mai lucrezi?
Am jucat un singur meci, cel din Cupa Romaniei, cand echipa a fost formata numai din juniori. In primul rand nu mi s-a acordat sansa sa demonstrez daca pot sa raman in lot . Trebuie sa mai lucrez la conditia fizica si la forta.

 

CV – Catalin Savescu, 17 ani
“Am inceput fotbalul in fata blocului. Apoi, la 8-9 ani am fost legitimat la Rova pentru jocurile de la sala, dupa care am jucat cativa ani la cadeti si la juniori. Am mai jucat un an la Viitorul Rosiori, care s-a desfiintat si asa am ajuns la Sporting, la care joc de un an si jumatate. Primul antrenor mi-a fost Tica Gheorghe, dupa care au urmat:  Iulica Dragnea , Sandu Gheorghe, Mitica Paciurea si Petre Iulian. In prezent, lucrez cu domnul Eugen Craciunescu”.

Clasament final:
1. Catalin Savescu - 64 voturi
2. Andrei Vladulescu - 24 voturi
3. Razvan Purcarescu - 15 voturi

* Au votat 132 persoane

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.