Azi va fi numit Craciunescu

04.05.2010 14:57

Ramasa fara antrenor dupa demiterea lui Alexandru Gheorghe, Sporting isi va numi astazi noul antrenor. Acest rol ii va reveni cel mai probabil lui Eugen Craciunescu, actualul tehnician al echipei de juniori. "Momentan nu m-a anuntat nimeni despre asa ceva. Am primit doar un telefon de la Paul Mara si mi-a spus sa ne intalnim azi la stadion la 15:30 sa avem o discutie. Daca mi se va propune postul de antrenor al echipei de senori, probabil voi accepta. Nu-mi place sa ma dau la o parte, mai ales daca pot da o mana de ajutor. Dar hai sa vorbim dupa acea intalnire. Poate nici nu imi va propune asa ceva", a spus enigmatic Eugen Craciuenscu.

Ramai pe sporting-rosiori.webnode.com pentru mai multe detalii...

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.