Andrei Vlădulescu, suspendat 4 etape

01.10.2010 09:13

Capitanul formaţiei de juniori Sporting Roşiori, Andrei Vlădulescu, a fost suspendat 4 etape şi amendat cu 150 de lei, în urma incidentelor petrecute la meciul de la Peretu, unde echipa sa a disputat un joc în Liga a IV-a la juniori, sâmbătă.

“Arbitrul Rotaru din Alexandria ne-a dezavantajat şi la Buzescu, iar la Peretu a dictat o lovitură de pedeapsă pentru noi, după care a revenit la presiunea gazdelor. Eu în calitate de căpitan de echipă l-am întrebat ce s-a întâmplat, dar am văzut cartonaşul galben. Apoi la un fault din spate mi-a acordat al doilea avertisment şi m-a eliminat. Am trecut în cimitirul din Peretu, care e chiar lângă teren, şi de acolo l-am înjurat apoi. Dar nu l-am lovit cu capul şi nu l-am scuipat, aşa cum am înţeles că a notat în raportul de arbitraj, pe baza căruia am înţeles că s-a şi dictat suspendarea mea”, a declarat Andrei Vlădulescu.

Celalalt junior eliminat la Peretu, Alexandru Moise, a fost suspendat două etape şi amendat cu 40 de lei.

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.