12 etape de suspendare pentru Tuleu si 0-3 pentru Sporting

07.05.2010 09:00

Intrunita ieri, 6 mai 2010, Comisia de Disciplina a AJF Teleorman a luat urmatoarele decizii in urma incidenteleor de la meciul din weekend-ul trecut dintre Sporting si Rapid Buzescu, intrerupt in minutul 75, la scorul de 1-0 pentru oaspeti, pentru lovirea arbitrului Florin Ochea de catre rosioreanul Ionel Tuleu: "Jucatorul Tuleu Ionel (CS Sporting Rosiorii de Vede), pentru lovirea arbitrului, fapt ce a dus la oprirea definitiva a jocului, se suspenda 12 jocuri si se penalizeaza 300,00 lei, jocul CS Sporting Rosiorii de Vede - CS Rapid Buzescu se omologheaza cu scorul de 3-0 in favoarea echipei CS Rapid Buzescu", scrie pe site-ul oficial al AJF.

E o sanctiune putin cam drastica, dar trebuie sa platesc pentru ceea ce am facut. Insa nemultumirea mea cea mare este faptul ca am fost acuzat ca as fi luat bani de la Buzescu pentru a face acel gest. Crezi ca mie imi convine ca o sa stau pe bara atata timp?! Vreau sa urez Sportingului sa castige, de acum inainte, atatea puncte cati bani am luat eu de la Buzescu, Ionel Tuleu

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.