A inceput "razbioul" Peretu - Sporting! Mitica Paciurea: "Nu mi-e frica de Sporting. Voi menaja mai multi titulari sambata"

04.05.2010 12:05

Voi menaja mai multi jucatori pentru meciul cu Sporting. Nu mi-e frica de acest joc, nu cred ca vom avea problem sa ne impunem sambata. Pentru mine mai important e jocul din etapa viitoare de la Orbeasca. Imi pare rau ca la Rosiori nu mai este antrenor Alexandru Gheorghe. As fi vrut sa ma duelez cu el, iar la sfarsit sa fac si eu hora unirii, la fel cum a procedat si el la meciul din tur. Totusi, chiar daca suntem rivali in timpul jocului, in afara terenului suntem prieteni si imi pare foarte rau ca a fost demis. Stiu ce inseamna viata de antrenor si mi se poate intampla si mie oricand sa fiu dat afara", Mitica Paciurea, antrenor Metalul Peretu

 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.