Eugen Craciunescu: “Vrem titlul de campioni judeţeni la juniori”

10.12.2009 16:07

Eugen Craciunescu, antrenorul echipei de juniori a Sportingului Rosiori, radiografiaza pentru site-ul www.sporting-rosiori.webnode.com parcursul echipei in primele 15 etape. Aflati din interviul de mai jos care au fost cei mai buni jucatori in opinia sa, cea mai buna evolutie sau cel mai dezamagitor moment al primelor 15 etape.

Cum caracterizati, pe scurt, evolutia echipei in primele 15 etape? Sunteti multumit de ce a reusit aceasta echipa?
Partial multumit. Se putea si mai mult. Spun partial pentru ca in startul campionatului am pierdut cateva puncte pretioase. Bine, asta si din cauza faptului ca nu am avut tot lotul la dispozitie. Campionatul a inceput in vara si copiii erau plecati in vacanta cu parintii. Usor-usor, i-am strans si am reusit sa ne redresam si sa obtinem 9 victorii consecutive in ultimele etape.

Care a fost cel mai bun meci realizat de echipa dumneavoastra in acest tur?
Victoria cu Olteni e cea mai pretioasa din acest tur de campionat. Am intalnit atunci un adversar incomod. De fapt, echipa lor este formata din copii de la Scoala de fotbal “Cadet” din Draganesti Vlasca, care se pregatesc zi de zi si au conditii bune de antrenament.

Dar cea mai dezamagitoare evolutie?
Cel mai slab meci a fost ultimul, cel de la Talpa, incheiat cu scorul de 5-3 pentru noi. Pe seama deconcentrarii copiilor am fost la un pas sa pierdem doua puncte acolo. Dupa ce am condus cu 3-0, am fost egalati, iar golul patru l-am reusit abia in minutul 85.

Aveti vreun regret in aceste 15 etape?
Nu am o dezamagire anume. Imi pare rau de punctele pierdute la Turnu, cand am fost egalati in minutul 90, sau de cele peirdute la Saele. Si acolo am fost egalati dupa ce am condus cu 3-1. La Videle am pierdut cu 4-1, dupa ce in minutul 76 scorul era egal, 1-1. Bine, atunci am avut o scuza. Am evoluat cu o echipa formata din copii nascuti in 1997.

Cel mai dificil adversar intalnit de Sporting in acest tur?
Petrolul II Videle. Nu zic asta doar pentru ca ne-au batut pe noi. Chiar formeaza o echipa buna, bine inchegata.

Ce nota ati da echipei dupa aceste 15 etape?
Eu sunt un tip exigent si intotdeauna vreau mai mult. Pentru primele 15 etape echipa cred ca merita nota 8. Sper ca din retur sa jucam si mai bine.

Care este jucatorul surpriza al acestui tur?
Pentru mine o surpriza a fost Razvan Purcarescu. El a avut cateva problem de sanatate si familiale si nu credeam sa mai dea un randament asa bun. Pentru mine este un castig foarte mare acest copil. Alaturi de Dulceanu, Purcarescu poate face pasul chiar la echipa de seniori intr-un viitor apropiat. Mai sunt si alti baieti pe care, peste cativa ani, ii vad la echipa mare, dar mai trebuie sa munceasca. Alin Jumuga si Catalin Dobre sunt doi dintre ei, ambii nascuti in 1994.

Cum arata un top al primilor 3 jucatori in opinia lui Eugen Craciunescu?

  1. Purcarescu Razvan
  2. Mantu Paul
  3. Vladulescu Andrei. Sper ca Andrei sa ia aceasta clasare ca pe o incurajare. De multe ori mi-a reprosat ca am ceva cu el, insa el trebuie sa inteleaga ca eu astept mai mult de la el. L-am trecut in acest top si pentru golul important reusit in ultima etapa de la Talpa.

Ce obiectiv are Sporting pentru retur?
Fara doar si poate obiectivul este titlul de campioni judeteni. Nu vreau sa-l mai ratam ca in sezonul, cand l-am pierdut in ultima etapa, din cauza golaverajului in fata formatiei din Saele. Din retur vom schimba si modul de pregatire al echipei. Vreau sa marim numarul de zile de antrenamet, de la trei, la patru zile pe saptamana. Este si pacat sa nu profitam de conditiile pe care le avem la dispozitie. Pentru asta vreau sa multumesc conducerii pentru tot sprijinul oferit, in special domnului Paul Mara. La finalul turului, toti copiii au fost invitati la o masa de presedintele clubului. Pentru noi a fost ca un mic banchet de sfarsit de an. 

Back

Search site

© 2009 Created by C.M.